mandag den 28. marts 2011

Frøken mormor

Peeptoe pumps købt online via http://www.zara.com/ - helt fantastisk koncept hvor leveringen er gratis hvis man vælger at afhente i en af deres butikker, og endnu bedre - man kan returnere i selv samme butik.
Ved ikke om i har luret at der danner sig et mønster vedrørende mine sko-indkøb? Elsker simpelthen modellen med peeptoe og slingback, de må ikke være alt for høje, men skal stadig være lækre elegante. Vigtigst er det, at de er til at have på en hel aften - og ikke mindst prisen, de her gav jeg 329 kr. for - i like!


Da jeg nu alligevel skulle afhente skoene, kunne jeg lige så godt kigge på butikkens udvalg og faldt for den lyserøde 'mormor' bluse.
'Bambi' blusen fandt jeg i HM forleden - det var kærlighed ved første blik.
Begge bluser minder mig om min mormors sommer garderobe, jeg mangler bare stråhatten. Glæder mig til det bliver varmt nok til at gå med korte ærmer, så skal begge bluser ud og luftes - og det samme skal mine hvide bingovinger også :)

3 kommentarer:

  1. smart at man skal hente i butikken... så ryger der stensikkert ofte lidt mere med hjem end planlagt... :D

    Vældigt fine sager du har fået dig !

    SvarSlet
  2. Rigtig fine sager. Jeg er kommet til at købe kjolen med bambiprintet :-D

    SvarSlet
  3. Bambi-kjolen er også rigtig fin :) Jeg er blevet super glad for bambi-toppen, den er fundet anvendelig både til pencilskirt, cowboybukser og shorts...

    SvarSlet