søndag den 6. marts 2011

Jeg ved det godt, men det er for sent nu...

Havde planer om at spendere denne dejlige søndag på loppemarked, men nyheden om at jeg får en sjat penge retur fra skat, fik mig til at ændre kurs - for det skulle da virkelig fejres. Så nu er jeg kommet veltilfreds og udshoppet hjem fra designer outlet i Øksnehallen. Og ja, jeg holdt mig på ingen måde tilbage.
Mit klædeskab bærer generelt mest præg af sort, leopard og et par items i mere sprælske farver. Men har længe gået og luret på mere sarte farver, så lidt inspireret af Camille fra http://hverdagshjem.blogspot.com/ som forleden skrev om hvordan gul og græsgrøn er begyndt at vinde indpas hos hende, sprang jeg ud i det, og har købt en dust/rosa top med navy prikker fra second female. Den er bare så forårs fin, og jeg tænker at den måske ikke ville være helt dum sammen med pencilskirt eller tonet ned til hverdag med et par grå jeans.

Fik også fingrene i et par lækre guldbelagte øreringe fra Arena cph, som skal erstatte mine yndlings øreringe efter jeg desværre tabte den ene på en våd bytur et par måneder tilbage. Efterfølgende har jeg fundet ud af, at de nye yndlings er designet af Sophie Bille Brahe, som jeg gik på kunsthøjskole med for omkring 12 år siden. Lidt sjovt.


Flere dejlige designer outlet-køb vil blive postet på et senere tidspunkt.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine køb!

    og fedt med nye farver i klædeskabet... nogle gange skal man bare springe ud i det! (jeg leder stadig efter græsgrønt stof så jeg kan springe ud i en ditto kjole!)

    SvarSlet
  2. God stof-jagt, glæder mig til at se den kommende kjole :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fine køb! Er vild med pudderfarven - den gør sig godt til et sort og gråt outfit :)

    SvarSlet
  4. Hej Mette
    Er også rigtig glad for mine køb, øreringene bliver brugt flittigt men jeg har endnu ikke gjort brug af den pudderfarvede, men den skal nok blive luftet snart :)

    SvarSlet