lørdag den 3. marts 2012

Lidt ekstra på kontoen...

Lige tjekket min årsopgørelse. Endnu en gang penge tilbage, dejligt. Ser frem til lidt ekstra på kontoen. Men nu hvor den første impulsive shoppetrang har lagt sig (og puha, det kriblede virkelig i hele kroppen) er spørgsmålet: Racercykel, sommerferie eller opsparing?!
En racer har længe stået på ønskesedlen - og med sådan en fætter, kan jeg jo kombinere transport og motion, og det er jo win win. Hvem ved om det der triathlon er noget for mig? Er også sikker på at husejerne i Lyngby/Holte området vil blive glade for at jeg kommer susende og benytter deres haver henover sommeren.
Men hvad med ferie? Drømmer om Thailands strande kombineret med oplevelser i Cambodia eller en aktivferie et random sted. En forlænget weekend til Paris i foråret ville jeg nu heller ikke kimse af. Har ikke planlagt andet end Roskilde festival, og som studerende har jeg jo knap 2 måneders sommerferie, det er virkelig et privilegium som jeg nok ikke kommer til at opleve igen før pensionsalderen, så det kunne være fedt at få det optimale ud af det. What to do?
Opsparing er det kloge, fornuftige og voksne valg... Tænder ikke mig sjovt nok ikke rigtigt.
Hvordan ville du spendere lidt ekstra cash?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar