torsdag den 23. februar 2012

New shoes - welcome to the family

Ville egentlig bare vise mit ny indkøb frem, men tænkte jeg lige så godt kunne lave en familie parade. Kan du gætte hvilket par som er nyeste medlem af familien? 


 Dem med spræl 
Nike, Reebok, Converse, Hilfiger, Phigo, HM, Pieces
Bliver altid i godt humør af mine 'hubba bubba' Nikes, købt i New York i 2009


 Black and white
Graceland, Dune, Carrini, Zara
 De to-farvede ganster pumps er blandt mine all time favorites. De er desværre blevet rigtig slidte, så er på udkig efter et par nye. Tror jeg gav omkring 250 kr. for dem i Deichmann


 De hvide
Converse, Blanco Shoes, Newyorker, Marc by Marc Jacobs
 Åh, Marc - i love you!


 Leo/beige
Zara, Bianco, Graceland, Street super shoes, Gianluca, Aerosoles, HM, HM
 Kommer vist ikke bag på mange, at jeg har en leopard fetish som også kommer til udtryk via mine sko. Derudover er de beige stiletter fra Zara blandt mine udvalgte favoritter.


 Postkasse rødt
Converse, Seychelles, HM, Primadonna, Next, Just woman, Newyorker
De røde lak pumps forrest i billedet, blev købt for omkring 150 kr. i meget skummel forretning i Montparnasse kvarteret i Paris. Sælgeren fik på virkelig gebrokkent engelsk komplimenteret min stil - total lækker sensommer dag i byernes by.


Samurai
Converse
 Samurai detalje, converse fra USA hjemtaget af Kenned K for alt for mange år siden. Kan ikke få mig selv til at smide dem ud, selvom de er max slidte.


 Black peep toe
HM, Tamaris, Bianco, Bianco, Steve Madden, Jaco Jossini, Guess
 Åh, her er flere yndlings: Tamaris lak peeptoe købt på tilbud i Nykøbing, Steve Madden og Guess købt i New York - på udsalg selvfølgelig.


 Flere sorte
Converse, Reef, X-it, Vagabond, HM, Newyorker, Karizma, Billi bi
Customized converse. Sorte ballarinaer fra Newyorker køber jeg hvert år. De koster omkring 80 kr. og kan vaskes i maskinen. Har tidligere haft dem i grålig leopard samt sort/hvid ternet. Dem savner jeg.


La Familia
Og hele familien samlet
Jeg giver sjældent mere end 500 kr. for mine sko. De bliver jo alligvel hurtigt slidte på hæl og snuder uanset pris, så er simpelthen for nærig. Tasker derimod - der sværger jeg til lækkert læder fra Mulberry og Burberry og det koster unægteligt lidt mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar