søndag den 12. februar 2012

Valentines single mareridt

Sammen med min søndags single sushi menu, fik jeg denne flyer...
Nej for fanden, jeg har ikke nogen kæreste, det er sgu da derfor jeg trøstespiser luksus takeaway - bare træd i det. Og hvis jeg havde en mand at fejre en eller anden latterlig amerikansk tradition med, kan du være hundrede procent sikker på, at jeg ikke ville have et hjerte af rå fisk! Diamanter - jo tak. Blomster - ok, lad gå. Men sgu da ikke kærlighed repræsenteret i form af fisk. Hvad sker der lige for det?!
Og hvad sker der iøvrigt for at ens ellers udmærkede single tilværelse skal tilsmudses med reklamer for valentines day. Det er da ondskabsfuldt at man konstant bliver mindet om, at man ikke er i stand til at få en mand i fælden... Måske skulle man overveje det der dating igen?! Kan man nå at finde en kæreste på 2 dage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar